tirsdag 6. april 2010

!LOOK!

I prosjektet !LOOK! har jeg lært eh..eh...jeg har læææært...hehehe.. det snakker vi ikke om :-)
Gruppearbeidet kunne vært bedre. Vi jobbet ikke veldig effektivt og enkelte i gruppe strålte med sitt fravær og noen strålte med sin dårlige konsentrasjon og lite kreativitet. Gruppen startet med å jobbe bra sammen men etterhvert ble det bare dårligere og dårligere.

Min gruppe fikk ikke reise fordi det var dårlig sammarbeid i gruppa og enkelte personer hadde dårlig innstats!

1 kommentar:

  1. Ok, det var dumt, men det er jo slik at det alltid er en utfordring å jobbe sammen. Vi skal fortsette med det, og jeg håper på sikt at dere blir flinkere. Jeg håper jo at du har lært noe om film, hvis ikke er det jo fryktelig synd, men det er fint du er ærlig i alle fall:-)

    SvarSlett